Проучвания показват, че атрактивните хора ги наемат в пъти по-лесно и бързо споделят от Business Insider. Освен това са склонни да им платят по-висока заплата от тази на по-невзрачните им колеги.
По средно статистически данни тези хора печелят 3-4% повече от с по-неугледен вид, според Даниел Хамърмеш, професор по икономика в University of Texas at Austin и автор на книгата ” Красотата се заплаща: Защо атрактивните личности са по-успешни.”
Изследователите изучават красотата като фактор в личностното развитие отново и отново и го пречупват през различни гледни точки. Красивите хора имат потенциала да привлекат повече пари на компаниите за които работят и поради тази причина работодателите виждат в тях скрит потенциал.
В професии като застрахователи например % на продажбите е по-висок при по-атрактивните брокери, защото клиентите на подсъзнателно ниво биха купили ако имат шанса да правят секс с продавача. Този принцип си има име и изследователите са го нарекли “удоволствието да преговаряш с добре изглеждащ човек.”
Атрактивните хора са по-интересни като евентуални секс партньори. Именно поради тази причина ги предпочитат за комуникация. С тях прекараното време е удоволствие. Да разговаряш, да купуваш или просто да преговаряш емоционалното преживяване е в пъти по-различно.
Друго много важно качество на атрактивните хора е, че те притежават високо самочувствие, като резултат от добрата им външност. Позитивността и цялостното им излъчване ги прави желани служители за всяка компания.
Въпреки всички проучвания направени досега Хамърмеш твърди, че човек без значение от външния вид може да успее в различните професионални области на развитие стига да вярва в собствените си възможности, надживял е комплексите си (ако има такива) и е създал самочувствие, което не е базирано на външният му вид. Не е нужно да си филмова звезда за да имаш успешна професионална кариера. Важно е да развиваш специалните си умения и да можеш да се презентираш правилно на интервюто си за работа.
Също така е много важно да знаеш предимствата си в дадена област и да наблегнеш именно върху тях.
източник: http://www.businessinsider.com/