- „Няма значение колко брилянтна е стратегията ти. Ако играеш сам, винаги ще бъдеш победен от екип”– Рийд Хофман, съ-основател на LinkedIn
- „Всяка сутрин в Африка се буди газела. Знае, че трябва да тича по-бързо от най-бързия лъв, иначе ще бъде убита. Всяка сутрин в Африка се буди лъв. Знае, че трябва да тича по-бързо от най-бавната газела, иначе ще остане гладен. Няма значение дали си газела или лъв. Когато слънцето изгрее – започвай да тичаш” – Кристофър МакДугъл
- „Най-ценното нещо, което можеш да направиш, е да сгрешиш – никой не е научил нищо от съвършенството” – Адам Озборн
- „Не съм се провалил. Просто открих 10 000 начина, които не работят” – Томас Едисън
- “Успехът е да имаш провал след провал, но да не губиш ентусиазъм” – Уинстън Чърчил
- „Върви към върха тихо, за да не събудиш потенциалните конкуренти” – Пол Ранд
- „Не взимай неуспеха присърце. Нужно ти е да си прав само веднъж” – Дрю Хюстън, основател на Dropbox
- „Не оцеляват нито най-силните, нито най-интелигентните. Оцеляват най-приспособимите” – Чарлз Дарвин
- “Най-опасната отрова е чувството за извършено постижение. Атнидотът е всяка вечер да си мислиш какво можеш да свършиш по-добре утре” – Ингвар Кампрад, основател на Ikea
- „Когато спреш да мечтаеш, спираш да живееш” – Майкъл Форбс
- “Можете да попитате потребителите какво искат и след това да опитате да им го дадете. Но докато го създадете, те ще искат нещо ново.”
– Стив Джобс, основател на Apple и Pixar
- “По мое мнение, животът е много прост. Няма късмет. Работиш здраво и изучаваш нещата внимателно. Ако правиш това достатъчно дълго и упорито, ще бъдеш успешен.”
– Джейсън Калканис, основател на Wеblogs, Inc.
- “Щом сте решили да мислите, мислете в големи мащаби.”
– Доналд Тръмп, основател на бизнес с недвижими имоти
- „Цената на един човек не е по-голяма от стойността на амбициите му.”
– Марк Аврелий Антоний
- “Да се събрем заедно е начало. Да останем заедно е прогрес. Да работим заедно е успех.”
– Хенри Форд, създател на Ford Motor Co.
- “Вашите най-недоволни клиенти са най-великия източник на вдъхновение.”
– Бил Гейтс, Microsoft
- “В модерния свят на бизнеса е безполезно да си креативен и оригинален, ако не можеш да продаваш това, което създаваш.”
– Дейвид Огилви, създател на рекламна агенция Ogilvy & Mother
- “Намерете страстта си… След това няма да е вече работа.”
– Л.А. Рийд, LaFace Records
- “Скачаш от скала и построяваш самолет докато летиш надолу.”
– Рийд Хофман, основател на LinkedIn
- “Ако има нещо, което искате да създадете, но за това все още не съществуват налични технологии, просто намерете най-близкия възможен начин, за да се случи това.”
– Денис Краули, съосновател на Foursquare
- “Ние наистина се конкурираме със себе си. Нямаме контрол върху това как се представят другите хора.”
– Пийт Кешмор, основател на Mashable
- “Бъдете потребители на собствения си продукт. Усъвършенствайте го въз основа на собствените си желания. Не се заблуждавайте обаче, че вие сте потребителят.”
– Ивън Уилямс, съосновател на Twitter
- Стив Джобс, съосновател на Apple: „Убеден съм, че около половината от това, което разделя успелите предприемачи от неуспелите, е постоянството.“
- Макс Левчин, бивш главен технически директор на PayPal: „Най-първата компанията, която основах, фалира със страшна сила. Втората ми компания фалира малко по-скромно, но въпреки това фалира. Третата си фалира както трябва, но всичко беше ок. Възстанових се бързо. Четвъртата ми компания почти не фалира. Петата ми компания беше PayPal.“
- Рийд Хофман, основател на LinkedIn: „Скачаш от скала и построяваш самолет докато летиш надолу.“
- Катерина Фейк, съосновател на Flickr: „Хората работят толкова често върху грешното нещо. Да работиш върху правилното нещо е вероятно по-важно, отколкото да работиш здраво.“
- Пийт Кешмор, основател на Mashable: „Ние наистина се конкурираме със себе си. Нямаме контрол върху това как се представят другите хора.“
- Джейсън Калаканис, основател и CEO на Mahalo.com: „Няма нещо такова като късмет. Работиш здраво и изучаваш нещата внимателно. Ако го правиш достатъчно време и достатъчно усилено, успяваш.“
- Ивън Уилямс, съосновател на Twitter : „Бъдете потребители на собствения си продукт. Усъвършенствайте го въз основа на собствените си желания. Не се заблуждавайте обаче, че вие сте потребителят.“
- Марк Пинкус, основател на Zynga: „Ако нямаш ясна цел, това води до смърт, вследствие на хиляда компромиса.“
- Майк Мейпълс, управляващ партньор във Floodgate: „Не предприемачът, а бизнесът се проваля. В живота печелиш и губиш. Хватката е да се проваляш агресивно и нещата да не се приемат лично. Няма място за съжаление. Не всичко в този живот е успешно.“
- Мат Кътс от Google: „Преди няколко години усещах, че съм влязъл в някакъв коловоз. Така реших да последвам великия американски философ Морган Спърлок и да опитам нещо ново в продължение на 30 дни. Идеята всъщност е доста проста. Помислете за нещо, което винаги сте искали да добавите към живота си и опитайте да го направите в следващите 30 дни. Оказва се, че 30 дни са почти достатъчни, за да си създадете нов навик, или да премахнете друг от живота си, като например гледането на новини.“
- Денис Краули, съосновател на Foursquare: „Ако има нещо, което искате да създадете, но за това все още не съществуват налични технологии, просто намерете най-близкия възможен начин, за да се случи това.“
- Тони Хсие, съосновател на Zappos: „Не бъдете наперени. Не демонстрирайте показност. Винаги има някой по-добър от вас.“
- Фред Уилсън, съосновател на Union Square Venture: „Пазарите идват и си заминават. Същото не важи за добрите компании.“
- Пол Греъм, съосновател на Y Combinator: „Да ръководиш стартъп компания е все едно постоянно да те удрят с юмрук в лицето, но да работиш за голяма компания е все едно да те изтезават по метода waterboarding (който симулира удавяне).“