Ако искате да ви уважават на работа, спрете да говорите за тези 10 неща

Много от нас прекарват дълги часове в офис, на работно място или работят дистанционно и култивират приятелства и връзки чрез работата си. 

Това, което обаче забелязах в минали работни места е, че някои колеги започват да губят уважение, защото говорят за теми, които ги показват в лоша светлина. 

Не става въпрос дори за това, че това, което казват, винаги е неподходящо, просто следните теми могат да станат наистина неудобни и да изхвърлят другите от фокуса им. 

Те също могат да ви накарат да изглеждате по-малко професионалисти и да предизвикат повече спорове, конфликти, объркване и дори ревност, отколкото е необходимо. 

Нека се потопим, за да разгледаме нещата, които губят уважението ви на работа, когато говорите за тях… 

1) Вашата заплата и финанси

Вашата заплата не е добра идея да бъде обсъждана от вас на работа, защото:

  1. Ако е добра, ще изглежда, че се хвалите или сте много добре платени
  2. Ако е малка, може да срещнете горчивина и думите ви да стигнат до ушите на шефа.

Темата за вашите лични финанси също е много добра идея да избягвате на работа. 

Ако сте в беда, може да изглеждате негативни и отчаяни, а ако се справяте добре, можете да предизвикате ревност сред колегите или разочарование, че изглежда сте пълни сами. 

2) Вашият сексуален и любовен живот

Работил съм на около 20 работни места, включително различни работни места всяко лято между семестрите в университета. 

Първата ми работа беше на 16 години в склад за дървен материал близо до апартамента на баща ми, където работех с псуващи верни пушачи и шегаджии и персийски имигрант с прякор Сам, който винаги носеше ярко розови панталони. 

Някои от момчетата (не Сам) говореха за проблемите във връзката си, но по-често говореха за сексуалния си живот. 

Когато казвам да говоря, имам предвид да се хваля и знаете за какви безвкусни, долни неща говоря. Самонадеяно влизане с чаша кафе в ръка: „Току-що я забих, момчета! Перфектна десетка!“

Ако се държите така на работа, ще загубите много уважение и ще изглеждате невръстни и досадни.

3) Вашите минали завоевания и постижения

Ако сте правили страхотни неща в миналото в работата и в личния си живот, това е нещо, с което да се гордеете!

Но честото говорене за това на работното място обикновено изглежда като самохвалство и пълно самочувствие. 

Това може да доведе до ревност и раздразнение сред колегите, които може да мислят, че се чувствате по-добри или по-добри от тях. 

Най-малкото не е чудесен начин да преминете през работния си ден!

4) Вашите настоящи постижения в работата

Ако се справяте добре с текущата си работа, нека вашият шеф или колеги ви кажат това. 

Да се ​​говори за това и да се играе не е добър ход. 

Ако шефовете ви попитат неща като „какво мислите, че правите добре в момента?“ в преглед на ефективността, не се колебайте да се отпуснете. 

Но като цяло дръжте настоящите си невероятни постижения близо до жилетката . 

Съсредоточете се върху следващата стъпка, вместо да уведомите хората на работа колко добре вече се справяте.

5) Вашето мнение за колеги 

Много работни места в крайна сметка имат фракции и клюки. 

Ако намирате определени колеги за смешни или неприятни, обикновено е най-добре да не обсъждате това с други служители. 

Дори и да са съгласни с вас, клюките и разговорите за тези, които не харесвате, имат начин да се върнат наоколо. 

В допълнение: 

  1. Загуба на време е;
  2. Той фокусира енергията в низходяща спирала и има тенденция да подхранва порочен кръг от клюки. 

6) Вашите политически и религиозни убеждения

Политиката и религията са два от основните ми интереси. 

Но говоренето за тях, когато разговаряте на работа, определено може да доведе до намаляване на уважението, особено сред другите, които не са съгласни с вас . 

Не можете да преминете през живота, като ходите по черупки от яйца, но в същото време е важно да не бъдете прекалено безразсъдни. 

Няма истинска причина да се намесвате в противоречиви политически или религиозни дискусии, освен ако не намерите общ език или конкретна тема, която е подходяща за разговор с колега. 

Ако работата ви не е пряко свързана с религия или политика, обикновено е най-добре да избягвате и просто да се опитате да останете неутрални , когато другите навлизат в интензивни дискусии по въпроса.

7) Вашите конспиративни и алтернативни възгледи

Намирам конспирациите за много интересни. Мисля, че някои имат елементи на истина, а други са смешни и безумни.

Но каквито и възгледи да имате в подкрепа или против конспирациите, работата всъщност не е мястото, където да се намесвате в нея. 

Работата е място, където да се съсредоточите върху поставената задача и до степента, в която е включено общуване , опитайте се да се занимавате с неща, които са доста леки или свързани с поставената задача. 

Когато става въпрос за НЛО, контрол над ума и лошите неща, които смятате, че правителството може да замисли, запазете го за близки приятели или след работа, ако е възможно!

8) Вашият най-голям домашен любимец се дразни и какво мразите 

Може да е забавно да се говори за неприятностите на домашни любимци, но нещата, които не можете да понасяте, обикновено не са най-доброто нещо, за което да говорите на работа. 

Те създават представа, че сте или:

  1. Негативен човек, склонен да се оплаква;
  2. Прекалено чувствителен човек, който не може да понесе никакви несгоди.

Нито едно от тези впечатления не е такова, което искате да поддържате на работа! 

Факт е, че работодателите и колегите може да ви харесат, но ако започнат да се съмняват във вашата сила или основен стремеж в живота, това може да се отрази доста негативно на работата ви.

9) Вашите психически и физически здравословни проблеми

Ако имате проблеми с психичното здраве, може да си струва да говорите с човешките ресурси или с шефа си. 

Притесненията за физическото здраве също може да са необходими, особено ако имате срещи или операция, които ще изискват отпуск. 

Но говоренето за вашите лични проблеми с психичното здраве или наранявания и заболявания е най-добре да се държи далеч от работата. 

Не само влошава настроението, но също така може да предизвика усещането, че не сте добре да работите или че ви е трудно да се съсредоточите върху работата си. 

10) Употреба на различни вещества и алкохол (или прекомерна употреба)

Може да ви харесва пиенето и всякакви “интересни” вещества, но работата не е мястото да говорите за това. 

Вашият шеф може да разбере и дори той или тя да не го направи, други служители, които не одобряват поведението, може да се разстроят. 

Другата рискована част от говоренето за всичките ви диви наклонници е, че дори тези колеги, които го намират за наистина смешно или „готино“, може да се загрижат за вашата компетентност на работа . 

Може ли този човек наистина да работи и да свърши много, ако е навън и прави всички тези неща в събота? Вашите колеги може да се чудят това…

Когато става въпрос за запазване на уважението на работното място и да не говорите за теми, които ще повлияят негативно на вашата репутация, не забравяйте: 

Уважението е по-лесно да се запази, отколкото да се върне!